Følgere / Followers

lørdag 24. januar 2015

Melkehjerter

Jeg har nå blitt fast gjestedesigner hos SLSLines Digital Stamps. Her har jeg brukt det helt nye motivet 'Hipster girl in snow'. Med dette har jeg pyntet en eske med melkehjerter, og jeg viser deg en enkel framgangsmåte i denne artikkelen.



Stempeltrykket har jeg fargelagt med Copics og jeg har brukt disse fargene:
Hud: E000, E00, E11, E04, E21 og R20
Øyne: B46 og B99
Lepper: E04 og R20
Hår: E29, E25 og E21
Lue, jakke og bukse: B93, B95, B97 og B99
Sokker: B99 og B95
Pels: C2
Støvler: E71, E74 og E77

Til snøfnuggene har jeg brukt Opaque White fra Copic.

Utfordringer:

7 kommentarer:

  1. Cute image and fabulous coloring, Anne Lise. Thanks so much for joining our "Winter Bliss" challenge at Lacy Sunshine. xxD

    SvarSlett
  2. Such a great and creative card. Thanks SO MUCH for sharing your talents with us.
    Blessings,
    Karen
    Word Art Wednesday

    SvarSlett
  3. Very pretty and beautifully colored!! Thank you for joining us at "The Shabby Tea Room" for our
    "Forecast? Freez'in" challenge.
    Diane TSTR DT

    SvarSlett
  4. This is so beautiful Anne Lise!
    I really love this colors!

    SvarSlett
  5. what a beautiful image, great colouring.
    beautiful whole.
    thank you for joining at lacy sunshine challenge.

    SvarSlett
  6. Et nytt og spennende stempel-bekjentskap...må sjekkes ut :)
    Kortet er nydelig <3
    Takk for at du deltar hos CMN, og lykke til!!
    Klem fra Siv

    SvarSlett
  7. Nå fikk jeg lyst på melkehjerter ;) Takk for at du deltok i CMN sin utfordring og lykke til! :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...